https://shohada.org/en/node/242285

شناسه خبر: 242285
2022-3-11 02:20

محبت ومهربانی

به روایت از نصرت الله درک آبادی : پسرم شهید خان محمد قلب رئوف و مهربانی داشت او به یتیمان و مستضعفان مهر می ورزید به خاطر دارم یکی از عشایر اطراف ما بیماری واگیر دار سختی گرفته بود به طوری که هیچ کس به او نزدیک نمی شد که به او رسیدگی کند ولی خان محمد به عیادت او می رفت و از او نگهداری می کرد و سرش را روی پای خود می گذاشت و به او دلداری می داد حتی لباس های خود را تن او می کرد در آن زمان از آن مریض بوی تعفن شدیدی می آمد و هر کس نزدیک او می شد فرار می کرد ولی با این حال همیشه کنار او بود و از او حفاظت و نگهداری می کرد .