https://shohada.org/en/node/243290

شناسه خبر: 243290
2022-3-11 02:34

اخلاص عمل

راوی مجید عمو: در جبهه که بودیم یک روز رضا سؤال کردم و گفتم : حمید آقا این حقوقی که به شما می دهند خیلی کم است ، شما مشکلی ندارید ایشان گفت : من حقوقم را از جایی دیگر دریافت می کنم . این حرف برای من در آن زمان گنگ بود . بعداً که با بچه ها مشغول صحبت بودیم به حمید رضا گفتم : منظورت اینکه حقوقت را از جایی دیگر دریافت می کنی چیست ؟ ایشان پاسخی نداد و من وقتی سخن حمید را فهمیدم که دیگر او در بین ما وجود نداشت و به فیض عظیم شهادت نائل آمده بود .