https://shohada.org/en/node/243298

شناسه خبر: 243298
2022-3-11 02:34

تواضع و فروتني

راوی حسن علیزاده: یک روز به اتّفاق تعدادی از برادران رسمی سپاه از جمله حمیدرضا سلامت به اردو رفتیم . من دیدم همة برادران سپاه بجز حمیدرضا مسلّح هستند . از ایشان سؤال کردم که چرا شما اسلحه ندارید ؟ حمیدرضا گفت : من کاره ای نیستم که اسلحه داشته باشم به کمک نیروها چند عدد سیبل نصب کردیم وتیراندازی با اسلحة کلاش شروع شد . وقتی نوبت حمیدرضا شد ، ایشان طوری تیراندازی کرد که ما فکر کردیم او مبتدی است . حتّی از ما سؤال می کرد که این اسلحة کلاش چطوری تمیز می شود . من گفتم : شما که در جبهه هستید بهتر از ما می دانید . گفت : درست است که من در جبهه هستم ،‌ امّا چون در قسمت پشتیبانی خدمت می کنم با اسلحه زیاد سر و کار ندارم تا این که دو روز بعد از مراسم تشییع و خاکسپاری حمیدرضا سلامت لوحی از طرف سردار محسن رضایی تحویل مسجد دادند . در آن موقع ما متوجّه شدیم که ایشان مسئول پدافند منطقة 7 کشور بوده است .