https://shohada.org/en/node/245199

شناسه خبر: 245199
2022-3-11 02:59

اولین اعزام

به روایت از بمان علی رکنی : حسن سال دوم دبیرستان بود که برای اولین بار به جبهه رفت. چون سن او کم بود برای آموزش رفت و اجازه ندادند که به منطقه اعزام شود و گفتند:" که باید حتماً امضاء از پدر و مادرت بیاوری. چون وسط سال تحصیلی بود. پدرم گفت:" بگذار تابستان شود بعد برو." حسن گفت: شما اجازه بدهید من به جبهه بروم به درسم نیز خواهم رسید. بالاخره پدرم و مادرم اجازه دادند و او به جبهه اعزام شد. و من در غیاب او از دوستانش جزوات را گرفتم و نوشتم و برای او ارسال کردیم و او آنجا آنها را مطالعه کرد و وقتی به مشهد آمد در امتحانات شرکت کرد و در خرداد ماه قبول شد.