https://shohada.org/en/node/245206
شناسه خبر: 245206
2022-3-11 02:59
عشق به جهاد 2
به روایت از محمود کنعان آذر : آقای رکنی بعد از اینکه به استخدام سپاه در آمد، بنا به وظیفه ای که به عهده او گذاشتند باید در شهر مشهد می ماند، اما ایشان بعد از مدت کوتاهی درخواست مرخصی یک هفته ای کرد و پنهان از نظر مسئولین، برای سومین بار عازم جبهه شد. و از آنجا به مسئولین نامه نوشت که من دیگر به مشهد نمی آیم، مگر اینکه شهید بشوم یا جنگ تمام بشود.