https://shohada.org/en/node/246018
شناسه خبر: 246018
2022-3-11 03:10
خاطره شماره 1 - شهید مصطفی ردانی پور
خود ایشان تعریف می کند که: موقعي كه مجروح بودم، پولي نداشتم كه به جبهه برگردم. در بیمارستان متوسل به آقا امام زمان(عجل الله تعالي فرجه شريف) شدم. چيزي نگذشت فردای آن روز سیّد بزرگواري برای عیادت مجروحین وارد بیمارستان شدند و با همه احوالپرسي نمود و در آخر به من مفاتيحي داد و فرمود تو را تا اهواز مي¬رساند. آن را كه باز كردم مقداري پول لاي آن بود كه وقتي به اهواز رسيدم چيزي از آن نمانده بود.