https://shohada.org/en/node/246695
شناسه خبر: 246695
2022-3-11 03:17
دستگیری از ضعیفان
زمان طاغوت از طرف مدارس مقادیری خوراکی به دانش آموزان می دادند. مانند: کیک، پسته و غیره … او هر روز می آمد و خوراکیهای ما را هم جمع می کرد ولی نمی دانستیم آنها را چه می کرد. یک روز از او سرّ این کارش را پرسیدیم. که تو این خوراکیها را چه کار می کنی؟ در جواب گفت: یک نفر داخل همین کوچة ما زندگی می کند که بسیار مستضعف است این خوراکیها را برای بچه های کوچک او می برم تا دلشان را با این کار بتوانم کمی شاد کنم.