https://shohada.org/en/node/247484
شناسه خبر: 247484
2022-3-11 03:29
خاطرات سیاسی
به روایت از محمدرضا دژبان : یک روز که قرار بود ابوالحسن بنی صدر به مشهد بیاید .من به غلامرضا پیشنهاد کردم که به استقبال بنی صدر برویم .غلامرضا به من گفت : آیا می دانی که به استقبال چه کسی می روی؟ گفتم :خوب او رئیس جمهور است.غلامرضا گفت :تو اگر می خواهی برو من نمی آیم .من هم منصرف شدم وهمان روز برای احوالپرسی به خانه یکی از خویشان رفتیم .وقتی سؤال کردم از غلامرضا که از بنی صدر چه می دانی ؟ او گفت : بدستور همین آدم در ارتش به ما مهمات نمی دهند یا یک کمپوت در مقابل یک فشنگ می گیرند.