https://shohada.org/en/node/248219

شناسه خبر: 248219
2022-3-11 03:38

علاقه مندی و آرزوها

یادم است آقای جوادی به شعر علاقة خاصی داشت و همیشه دفتری همراه داشت و داخل آن شعر می نوشت. یک بار از ایشان خواستم یکی از شعرهای زیبای دفترش را برایم بازگو کند که ایشان این ابیات شعر را برایم نوشت: " شب های دراز، بی عبادت چه کنم طبعم به گناه کرده عادت ، چه کنم گویند خدای گناه مردم بخشد او بخشدو من از این خجالت چه کنم یارب به علی بن ابی طالب و آل آن شیر خداوندی و آن جلّ جلال کاندر سه مکان برس به فریاد همه اندر دم نزع و قبر و هنگام سؤال