https://shohada.org/en/node/251708
شناسه خبر: 251708
2022-3-11 04:24
عشق به جهاد
راوی رمضانعلی جعفری: به یاد دارم از همان روزهای اولی که انقلاب شروع شد غلامرضا در مدرسه علمیه حضور داشت چند مرتبه ماموران پهلوی غلامرضا را دستگیر کردند و به ژاندارمری بردند بعد از یکسال به مشهد رفت و تا درس عملیه بخواند حدود سه سال در مشهد فعالیت کرد و بعد از آن به نیشابور آمد و گفت پدر من نمی توانم درس عملیه بمانم من باید به جبهه بروم و از کشورم در برابر دشمن متجاوز دفاع کنم به هر حال بعد از چند روز برای اولین بار به جبهه رفت و مجروح شد و هنگامی که به مرخصی آمد بعد از مدتی که حالش بهتر شد دوباره به جبهه بازگشت و بار دوم از ناحیه دست مجروح شد و هنگامی که به مرخصی آمد به او گفتم دیگر نمی خواهد بروی این بار حتما جنازه ات را می آورند که در جواب به من گفت پدر تا زمانیکه که عمر دارم باید در جبهه بمانم.