https://shohada.org/en/node/251822
شناسه خبر: 251822
2022-3-11 04:25
خواب و روياي ديگران در مورد شهادت شهيد
راوی بیگم سربیشگی: در خواب دیدم که امام خمینی(ره) به منزل ما آمده و در اتاق نشسته است اما صورتشان به طرف من نیست و من نیمرخ امام را می دیدم، دیدم که امام قرآن را بر روی دستهایش دارد و آمد گوشه ی اتاق نشست و نگاهی زیر چشمی به من انداختند و در حالی که در همان عالم خواب ذوق زده شده بودم به دیگران می گفتم: امام خمینی(ره) به خانه ی ما آمده و خانه ی ما را تبرک کرده که از خواب بیدار شدم صبح دخترم مریض بود او را به دکتر بردم وقتی برگشتم خبر شهادت فرزندم محمدحسین را به من دادند.