https://shohada.org/en/node/253320
شناسه خبر: 253320
2022-3-11 04:46
خاطره شماره 1 - شهید محمد پسران بهبهانی
آن شب در بازشدن معبر میدان مین تاخیری افتاده بود.منتظر ماندند اما معبر باز نشد.ماندن در پشت میدان مین یعنی شکست عملیات. او دیگر صبر را جایز ندانست و خود را به میدان مین زد و با شهادتش معبر را باز کرد.باشد که ((باب جنات تجری من تحت الانهار))به رویش گشوده شود. !(نقل از همرزم شهید) به راستی که مالک ها و سلمان ها و مصعب بن عمیر ها دوباره چهره نشان دادند