https://shohada.org/en/node/253840
شناسه خبر: 253840
2022-3-11 04:52
عشق به ائمه اطهار
به روایت از غلامحسین سلامی : یک شب محمود در حال خواندن دعا وذکر مصیبت حضرت فاطمه (س) بود وازخود بی خود شده بود که یک آقای سیدی در کنارش نشست و شروع به گریه کردن کرد بعد رو به محمود کرد و گفت : آیا من هم می توانم ذکر مصیبت بخوانم ؟ محمود گفت : بله همینکه آن فرد سید ذکر مصیبت را خواند و تمام کرد دیدیم در آنجا نیست محمود به من گفت : شما به دنبالش برو و جایش را بپرس و برای فلان شب او را به سنگر خودمان دعوت کن تا برایمان بخواند من به دنبالش رفتم و هر چه گشتم او را پیدا نکردم و از آن شب به بعد ما آن فرد سید را ندیدیم .