https://shohada.org/en/node/253856
شناسه خبر: 253856
2022-3-11 04:52
اولین اعزام
به روایت از آتکه بیاتی : یاد هست وقتی پسرم حسین بیاتی می خواست برای اولین بار به جبهه برود من به او اجازه نمی دادم ولی او خیلی اصرار می کرد و می گفت: ما آن همه شهید دادیم تا این مملکت را از دست شاه نجات دهیم و حالا باید تقدیم صدام کنیم باید برویم و از عقاید و خواسته هایمان دفاع کنیم بعد هم اگر من به جبهه نروم امکان این که به راه خلاف کشیده شوم زیاد است . با این صحبت ها مرا راضی کرد و به منطقه رفت .