https://shohada.org/en/node/254771
شناسه خبر: 254771
2022-3-11 05:04
آخرین وداع با خانواده
به روایت از محمود بداغ آبادی : آخرین باری که ابوالقاسم می خواست به جبهه اعزام شود من و مادرم او را همراهی کردیم و من او را به ایستگاه راه آهن رساندم. تنها حرفی که ما گفتیم این بود که مواظب خودت باش گفت دست من نیست که مواظب خودم باشم، آن که باید نگهدار باشد خودش هست.