ناظر و شاهد بودن شهيد برامور
راوی حسین امینی: زمانیکه در اسارت بسر می بردم، یک شب خواب دیدم که حمیدرضا به من گفت: حسین جان، به برادرم بگو که این قدر مرا اذیت و آزار ندهد. گویا برادرش در ایران اعمالی انجام می داده که روح ایشان در عذاب قرار گرفته بوده است. من هم توصیه شهید سلامت را در نامه ای که به ایران فرستادم نوشتم و گفتم: به برادرش اطلاع دهند و بگویند که روح شهید را اینقدر اذیت نکند.
ثبت دیدگاه