اصلاح بین دیگران
به روایت از محمدحسین زراعتکار : به یاد دارم در زمان شاه وقتی برادر محمود می خواست به سینما برود بدلیل این که فیلم های آن زمان مستهجن و ضد اخلاقی بود محمود برادر و دیگر دوستانش را از رفتن به سینما منع کرد .
به روایت از محمدحسین زراعتکار : به یاد دارم در زمان شاه وقتی برادر محمود می خواست به سینما برود بدلیل این که فیلم های آن زمان مستهجن و ضد اخلاقی بود محمود برادر و دیگر دوستانش را از رفتن به سینما منع کرد .
ثبت دیدگاه