لحظه و نحوه شهادت
به روایت از عباس علی رشیدی : فرزندم علیرضا درتاریخ 62/5/15 درعملیات والفجر 3 درایلام غرب پرچم عزیز جمهوری اسلامی ایران را در دست گرفته ودر صف اول ایستاده بود وبه بالای تپه ای به نام کله قندی که توسط دشمن محاصره شده بود و هیچ کس جرأت بالا رفتن ازآن تپه را نداشت. رفتند وقتی که پرچم را بر فراز تپه نصب می کند وبرمی گشتند. دربین راه خوابی را که شب قبل دیده بود را برای دوستش تعریف می کرد که تانکرآ ب می رسد شهید به دوستش می گوید: یک دقیقه صبرکن تا بروم آب بردارم بعد بقیه خوابم را برایت تعریف می کنم. وقتی علیرضا به کنار تانکر آب رسیددرحال برداشتن آب بود که یک مرتبه خمپاره دشمن به نزدیکی ایشان برخورد می کند که دراثراصابت ترکش به بدنشان به مقام بلند شهادت رسیدند .
ثبت دیدگاه