توصیه های شهید
به یاد دارم در جلسه قرآن نشسته بودیم که یکی از بچه ها یک شوخی انجام داد. محسن با ناراحتی گفت: در محضر قرآن جائی برای انجام شوخی باقی نمی ماند، ایشان احترام بسیار زیادی برای قرائت قرآن قائل بود.
به یاد دارم در جلسه قرآن نشسته بودیم که یکی از بچه ها یک شوخی انجام داد. محسن با ناراحتی گفت: در محضر قرآن جائی برای انجام شوخی باقی نمی ماند، ایشان احترام بسیار زیادی برای قرائت قرآن قائل بود.
ثبت دیدگاه