شجاعت و شهامت
راوی عبد الحسین برونسی : در سومار که بودیم برادردادی القار مسئول تسلیحات گردان بود. ایشان می گفت: شب عملیات فقط به من چند کمک بدهید ، من خودم آرپیچی زن هستم او اول برای خودش از تسلیحات گردان آرپیچی جداگانه تحویل گرفته بود. به او گفتیم: برادر دادی القار، مسئول تسلیحات که نباید در عملیات شرکت کند باید مهمات به دیگر نیرو ها برساند، ایشان گفتند: نه،برادران دیگر هستند که این کار را بکنند من باید در عملیات شرکت بکنم ، این جریان گذشت وبرنامه که تنظیم شد در عملیات ولفجر مقدماتی باز هم ایشان همین برنامه را ادامه داد ودر شب عملیات به ایشان چند کمک دادیم و گفتیم حالا که شما مایلید بجنگید ، ما از نظر اسلام مسئول نباشیم واقعا ایشان علاقه راسخی به شهادت داشتند .
ثبت دیدگاه