شناسه: 247975

فعاليت در بسيج

راوی احمد دادی القار : از اوایل انقلاب برادرم محمدرضا در کشیک شبانه بسیج شرکت داشت. چون من خیلی به ایشان وابسته بودم وحتما شبها باید پهلوی او می خوابیدم، به او گفتم: داداش تو دو،سه شب است که به خانه نیامده ای؟ اگر نگهبانی می خواهی بدهی، هفته ای یکی الی دو شب برو گفت: یک کم تحمل داشته باش ، فعلا نیاز است که ما بیدار باشیم تا بتوانیم از انقلاب و دستاوردهایی که در انقلاب بدست آورده ایم حفاظت نمائیم. حالا که به اینجا رسیده ایم اگر بخواهیم همه برویم و بخوابیم وحمایت نکنیم، ونتوانیم نگهداری کنیم، باز ممکن است مسئله ای بوجود آید. همین که من و امثال من شبها بیدار هستیم ،ممکن است جلوی بعضی از ترورها و یا احیانا حمله و کودتاها گرفته شود. انقلاب کردن یک طرف قضیه است و نگداری و حفظ آن طرف دیگر که خیلی مشکل تراست. پس حالا یک مقداری تحمل کن چون واقعا مردم برای بدست آوردن این انقلاب خیلی سختی کشیدند.

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه