خاطرات سیاسی
به روایت از علی اکبر تشکری : در همان زمان بهبوهه انقلاب یک شب حدود ساعت 10 درب منزل بنده آمد و به من گفت: امروز داخل مدارس روستا رفتیم و دیدم که عکس های شاه و شهبانو را به دیوار زده اند، چکار بکنیم؟ قرار شد که ساعت 2 بعد از نصف شب برویم و آن عکس ها را پایین بیاوریم و عکس و اطلاعیه امام (ره) را جایگزین کنیم که این کار را کردیم و موفق شدیم.
ثبت دیدگاه