احساس مسئولیت
به روایت از حسین جهان پور : بعد از آزاد سازی خرمشهر یک روز من داخل خرمشهر رفته بودم به مسجد خرمشهر که رسیدم از آنجا به پل نو برگشتم آن موقع بود که قاسم را دیدم گفتم : قاسم از کجا آمدی ؟ گفت : من ازکنار خط آمده ام تا به پل نو رسیدم به نظر من قاسم نسبت به خرمشهر حساسیت خاصی داشت واز وجب به وجب خاک خرمشهر نگهبانی می کرد و دوست داشت درآزاد سازی و پیروزی خرمشهر سهیم باشد .
ثبت دیدگاه