دیدار امام(ره)
به نقل از همسر شهید: فکر و ذکرش امام خمینی(ره) بود. همواره اشتیاق دیدار ایشان را داشت. یک بار برایم تعریف کرد که، به خاطر اینکه محل کارم نزدیک بیت امام بود، همواره دوست داشتم به دیدار ایشان بروم. وقتی به آنجا میرفتم به من میگفتند که چون کارت ورود نداری اجازه داخل شدن را به شما نمیدهیم. من هم ناامید نمیشدم و همانجا میایستادم و با خود میگفتم که شاید قسمت من هم شد امام را ببینم، توکل به خدا.
یک بار که آنجا ایستاده بودم، عدهای برای دیدار آمدند. یک نفر از آنها مرا همراه خودش به داخل برد و من توفیق دیدار امام(ره) را پیدا کردم.
بعد از این چند بار دیگر دیدار امام نصیب ایشان شد.
ثبت دیدگاه