قدرشناسی
به روایت از فاطمه حسین زاده : یادم هست در یکی از مرخصی هایی که علی اکبر به خانه می آمد از ایشان پرسیدم این وسایل که مردم به جبهه ها کمک می کنند آیا چیزی از آن ها را به شما می دهند. ایشان گفتند: مردم ما خیلی با محبت هستند و بهترین وسایل و خوراکی ها را برای ما می فرستند اما در آن جا وقتی برای تفریح و استراحت و مصرف کردن چیزی نیست و باید همیشه در تلاش بود چون اسلام در خطر است و با این صحبت ها که انجام داد اشک مرا در آورد.
ثبت دیدگاه