شناسه: 250554

قدرشناسی

علی حافظیان فر نستب به شهدا احترام خا صی قائل بود ، و من به یاد دارم آخرین مرتبه ای را که باهم بودیم .ایشان ما را درخیابان مسجد جامع دید و گفت: بیا به مسجد برویم .من هم به همراه ایشان به مسجد رفتم .علی گفت : بیا از اینجا به مسجد فولاد برویم و در تعزیه یکی از شهدا شرکت کنیم . در تعزیه ی این شهید جمعیت کمی حضور داشتند .که این مساله باعث رنجیده خاطر شدن برادرحافظیان شد و گفت: چرا باید مراسم شهید اینقدر خلوت باشد.این شهدا برای ما و اسلام و مملکت رفته اند.

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه