فعاليت در بسيج
راوی حسین پیروی: به خاطر دارم هر زمان که عباس علی از جبهه به مرخصی می آمد در خانه نمی ماند و به پایگاه بسیج می رفت. با توجه به این که مادرم در آن زمان با عباس علی و برادر شهیدم محمدعلی زندگی می کرد و شهید محمدعلی در حال گذراندن دوران سربازی بود و مادر همیشه نه تنهایی زندگی می کرد با همه ی این احوال ایشان اکثر شبها را در محل پایگاه بسیج در جمع بسیجیان به سر می برد و می گفت: مادر من نمی توانم در خانه بمانم و باید در بین همرزمانم و یارانم باشم.
ثبت دیدگاه