خواب و رویای دیگران در مورد شهید
یک بار خواب عبدالغفور را دیدم که به من گفت: بابا جاى من خیلى خوب است. و خیلى هم راحتیم و شانه جانب ما هیچ ناراحتى نداشته باشید خدا به ما خیلى لطف مىکند و اینجا بهترین مکانى است که یک انسان آرزوى آن را مىکند.
یک بار خواب عبدالغفور را دیدم که به من گفت: بابا جاى من خیلى خوب است. و خیلى هم راحتیم و شانه جانب ما هیچ ناراحتى نداشته باشید خدا به ما خیلى لطف مىکند و اینجا بهترین مکانى است که یک انسان آرزوى آن را مىکند.
ثبت دیدگاه