شناسه: 246695

دستگیری از ضعیفان

زمان طاغوت از طرف مدارس مقادیری خوراکی به دانش آموزان می دادند. مانند: کیک، پسته و غیره … او هر روز می آمد و خوراکیهای ما را هم جمع می کرد ولی نمی دانستیم آنها را چه می کرد. یک روز از او سرّ این کارش را پرسیدیم. که تو این خوراکیها را چه کار می کنی؟ در جواب گفت: یک نفر داخل همین کوچة ما زندگی می کند که بسیار مستضعف است این خوراکیها را برای بچه های کوچک او می برم تا دلشان را با این کار بتوانم کمی شاد کنم.

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه