https://shohada.org/fa/shahid/content/243287
شناسه خبر: 243287
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۶:۰۴
احساس مسؤليت
راوی رمضانعلی علی نیا: حمید رضا محمد ، اولین بار که به مرخصی آمد چون مادرش به او علاقه داشت و در ضمن تعدادی از بچه های محل هم شهید شده بودند ، از جبهه رفتن او ناراحت بود حمید رضا به مادرش گفت : مادر جان من راه و هدفم را انتخاب کرده ام خواهش می کنم شما ناراحت نباشید از آن به بعد مادرش می گفت : محمد ( حمید رضا ) کاری را که انجام می دهد برای رضای خداست . اگر شهید هم بشود مطمئن هستم که راهش را درست انتخاب کرده است . پس از اینکه حمید رضا به شهادت رسید مادرش در مراسم عزاداری او اصلاً گریه نکرد و از غصة زیاد خودش پس از شش ماه به شهید پیوست .