https://shohada.org/fa/shahid/content/243832
شناسه خبر: 243832
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۶:۱۲
خواب و روياي ديگران درمورد شهيد
راوی محمد حمیدی: دفعه آخری که ایشان به جبهه رفته بود، من یک شب خواب دیدم. هادی آمده و در خانه نشسته است، بنده از ایشان پرسیدم: هادی آقا شما کجا هستید؟ شما یک پاسدار هستید، باید یک وصیّت نامه ای داشته باشی، پس وصیّت نامه ات کجاست، ایشان گفتند: من وصیّت نامه دارم، و داخل وسائلم گذاشته ام. ایشان همین طور یک دفترچه ای را هم به من داد، که بعدش بنده از خواب بیدار شدم.