https://shohada.org/fa/shahid/content/244041
شناسه خبر: 244041
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۶:۱۴
خاطرات جنگي
راوی جواد نامدار: به یاد دارم برج هفت سال شصت و یک بود که ما را 24 روز برای آموزشی مقدماتی عازم کاشمر کردند وقتی دورمان به پایان رسید. کلاً شش روز آمدیم مرخصی بعد از آن ما را شش روز اعزام کردند به جبهه غرب منطقه سومار، آنجا یک پادگانی بود که مدتی ما را در آن نگه داشتند. چون نیروها زیاد بودند بعد از چند روز آمدند دنبال افرادی که امداد گری یاد داشتند، دیگر من قبلاً یک دوره کوچکی را در این مورد گذرانده بودم و دوستم عباس هم کم و بیش از امدادگری بلد بود. خلاصه به همراه رزمنده ای دیگر سه نفری رفتیم برای کلاسهای امدادگری. به اورژانس اسلام آباد. ده روزی را آنجا بودیم که بعد ما را منتقل کردند به خط مقدم و هر کدام در یک گروهان مشغول خدمت شدیم و از همان زمان بود که با ایشان آشنا شدم.