https://shohada.org/fa/shahid/content/244258
شناسه خبر: 244258
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۶:۱۷
دوران تحصیل
به روایت از نجیبه همدم : یادم هست فرزندم محمود کلاس اول دبستان بود و به من و پدرش گفت : که به ایشان نماز یاد بدهیم و ما به او نماز یاد دادیم ، دوازده امام را به او تعلیم دادیم و بعد از آن همیشه با ما به نماز می ایستاد .