https://shohada.org/fa/shahid/content/244486
شناسه خبر: 244486
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۶:۲۰
اهمیت به علم و حرمت علماء
به روایت از خورشید استیری : جواد زمانی که در کلاس راهنمایی درس می خواند گفت: می خواهم به جبهه بروم. گفتم: مادر جان حداقل دیپلمت را بگیر بعد به جبهه برو چون امام گفته: اول درس بعد جبهه. در ثانی برادرت هم در حال خدمت سربازی است بنابراین تو درست را ادامه بده. گفت: مادر جان من در کنار رفتن به جبهه درس هم خواهم خواند تو از من نمره قبولی بخواه هیچ وقت ناراحت نباش . جواد درس خواندن را ادامه داد و در خرداد ماه در کلاس دوازده قبول شد.