https://shohada.org/fa/shahid/content/244667
شناسه خبر: 244667
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۶:۲۲
انس با قرآن - قرائت
به روایت از موسی الرضا طالبی : یادم هست حسین ریوندی همیشه یک قرآن کوچکی که الان هم موجود است همراهشان بود یک بار از ایشان سئوال کردم به هر حال این قرآن را کی ولش می کنی؟ گفت: ما که نمی توانیم مگر این که قرآن ما را ول کند ما که همیشه با قرآن هستیم هنگام تلاوت قرآن هم سعی می کرد که آیاتی را که تلاوت می کند، بفهمد.