https://shohada.org/fa/shahid/content/246045

شناسه خبر: 246045
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۶:۴۰

خاطره شماره 28 - شهید مصطفی ردانی پور

می گفت « ما دیگه کردستان کاری نداریم. باید بریم جنوب . مرزهای جنوب بیش تر تهدید می شه. » فرمانده ها قبول نمی کردند. می گفتند « اگه برید ، دوباره این جا شلوغ می شه. منطقه نا امن می شه.» می گفت « ما کار خودمون رو این جا کرده ایم. دیگه جای موندن نیست. جنوب بیش تر به ما احتیاجه.»