https://shohada.org/fa/shahid/content/246200
شناسه خبر: 246200
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۶:۴۲
دوران تحصيل
راوی عبدالحسین خاتمی: به یاد دارم بعد از پیروزی انقلاب که بارگشایی دانشگاهها اعلام شد با برادر سید احمد رحیمی به تهران آمدیم و مشغول درس شدیم، ولی یکی، دو ترم که گذشت مسئله انقلاب فرهنگی بوجود آمد و مجدداً دانشگاهها تعطیل شد. موضوع جذب نیرو و تحکیم وحدت پیش آمد و نهایتاً بچه ها جذب ارگانهای انقلابی شدند و اصولاً دانشجویان به دو سمت گرایش پیدا کردند. عده ای به سمت سپاه و عده ای به سمت جهاد. به طبع برادر سید احمد به سمت سپاه رفت و ما با بعضی از بچه هابه سمت جهاد رفتیم.