https://shohada.org/fa/shahid/content/246671

شناسه خبر: 246671
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۶:۴۷

فعالیت های فرهنگی 1

به روایت از ناصر مزینانی : زمانیکه من و آقای محسن ربون پور در بسیج منطقه خیابان کوهسنگی مشغول به فعالیت بودیم، برای اولین بار بود که دستگاه ویدئو وارد بازاد شده بود. به محض شنیدن موضوع ایشان مأموریتی به زاهدان رفتند و تعدادی دستگاه ویدئو از آنجا خریداری نموده و به مشهد انتقال دادند منظور از این عمل ایشان راه اندازی بخشی به نام سمعی و بصری در بسیج بود که به حمدالله در این زمینه موفق بودند.