https://shohada.org/fa/shahid/content/246702
شناسه خبر: 246702
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۶:۴۷
عشق به جهاد 3
بعد از اینکه آقای محسن ربون پور وارد سپاه و چندین بار به جبهه اعزام شده بود، یادم هست که یک روز پدرم رو به محسن کرد و به ایشان گفت: محسن آقا چقدر می خواهی به جبهه بروی دیگر بس است شما به اندازة خودت وظیفه ات را انجام داده ای؟ محسن در جواب پدرم چنین گفته بود: آقای سیف یگانه ما باید تا آخرین قطرة خونمام با صدّام و صدامیام بجنگیم