https://shohada.org/fa/shahid/content/247490
شناسه خبر: 247490
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۶:۵۹
خواب و رویای دیگران در مورد شهید
به روایت از محمدرضا دژبان : یک شب غلامرضا رادر خواب دیدم .او در یک منطقه سر سبز وخرم بود.اما ازچیزی ناراحت به نظر می رسید،جلو رفتم وگفتم :داداش !چرا ناراحتی ؟ جای به این سر سبزی دار ی از چه ناراحت هستی .غلامرضا گفت :من برای فرزندم ناراحت هستم ،نگران فرزندم هستم . این خواب باعث شد که ما از آن به بعد رفتار خودمان را با خانواده شهید تغییر دهیم .