https://shohada.org/fa/shahid/content/247649

شناسه خبر: 247649
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۷:۰۱

تولد و کودکی

به روایت از صغری شم آبادی : بعد از تولد عباسعلی که به کربلا مشرف شدیم، در بین راه سه مرتبه مریض شد. ما او را برای درمان پیش دکتر بردیم. وقتی که به حرم حضرت عباس(ع) مشرف شده بودیم از آقا تقاضای شفاعت عباسعلی را کردم. تا بعد از آن در خدمت بارگاه حضرت ابا عبد ا... الحسین باشد و سقایی زائران ایشان را بکند. وقتی که عباسعلی بزرگتر شد به او گفتم: مادر جان الآن وقتی است که باید به نذر خود عمل کنیم. و تو می توانی به همین حسینیه محل خودمان بروی و در خدمت عزاداران امام حسین(ع) باشی.