https://shohada.org/fa/shahid/content/248202

شناسه خبر: 248202
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۷:۰۸

تسلیم بودن در امر پروردگار

یکی از دوستان حسن خاطره ای را اینگونه نقل می کرد:" یکروز به اتفاق حسن به زیارت اهل قبور در خواجه ربیع رفته بودیم. جنازه ای را برای دفن آورده بودند. ولی قبل از اینکه جنازه را داخل قبر بگذارند حسن داخل قبر رفت و دراز کشید و شهادتین را گفت. پس رو به ما کرد و گفت:" اعمالی که برای یک مرده انجام می دهند را بگویید تا من انجام دهم." بعد از اینکه همه اعمال را انجام داد، از داخل قبر بیرون آمد. وقتی علت این کار را جویا شدم درپاسخ گفت: این کار را انجام دادم که فشار قبر برای این مرده کم شود، در ثانی جای همه ما در اینجاست.