https://shohada.org/fa/shahid/content/248206
شناسه خبر: 248206
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۷:۰۸
خواب و رویای دیگران در مورد شهید 1
بعد از شهادت حسن خواب دیدم، حسن در یک باغ بزرگ و سرسبز تنها است . نزدش رفتم و گفتم: مادر، در این باغ بزرگ تنهایی نمی ترسی؟ تبسمی کرد و گفت:" نه مادر این باغ متلق به من است". گفتم:" ما هم می توانیم در اینجا زندگی کنیم". گفت:" بله چرا که نه حتماً بیایید.