https://shohada.org/fa/shahid/content/248384

شناسه خبر: 248384
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۷:۱۰

خواب و رویای شهادت

به یاد دارم که من و برادر دیگرم عبدالخالق و عبدالرحمان سه نفری در جبهه بودیم،قبل از عملیات خیبر یک روز صبح ما را صدا زد و گفت: "دیشب عین آن خوابی که قبلا دیده بودم، دوباره دیدم که ملائکه دارند پرونده ها را بررسی می کنند و می گویند فلان کس برای جبهه آمده فلانی برای ریا و مقام آمده اند.من هم گفتم:پرونده مرا بررسی کنید ، پرونده مرا آوردند و گفتند: تو جزء شهدا هستی وفقط برای رضای خداوند آمده ای و این را گفتند که:حتما شهید می شوی."