https://shohada.org/fa/shahid/content/251250
شناسه خبر: 251250
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۷:۴۸
عشق به جهاد 2
به روایت از علی اکبر جوان بخت : آخرین باری که برادرم مهدی می خواست به جبهه برود با همدیگر عکس گرفتیم . به ایشان گفتم اگر می شود ، این دفعه نرو من می خواهم بروم . مادر تنها است . ولی او می گفت : خیر وظیفه ی من است . می خواهم بروم در ادامه گفت : این دفعه من می روم و بر نخواهم گشت .