https://shohada.org/fa/shahid/content/252867
شناسه خبر: 252867
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۸:۱۰
عشق شهادت
راوی علی اکبر پیروی: به خاطر دارم وقتی که عباس علی برای آخرین بار به مرخصی آمده بود . به اتفاق ایشان به بهشت رضا رفتیم و آن قدر نسبت به شهدا احترام قائل بودند که با تواضع و فروتنی خاصی راه می رفتند قدم ها را کوچک بر می داشتند و مرتب ذکر می گفتند. و به من می گفتند: جای من هم همین جا است و آرزو دارم که بنام شهید در این مکان دفن شوم. با توجه به این که سالهاشت که از آن قضیه می گذرد هنوز قیافه و حالت ایشان جلوی چشم من است گویا هم اکنون در کنار من هستند.