https://shohada.org/fa/shahid/content/253777

شناسه خبر: 253777
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۸:۲۱

احساس مسئولیت

به روایت از رمضان علی ببرم آبادی : زمانی که بعد از عملیات در ارتفاعات کله قندی به مرخصی آمده بود در راه یکی از همسایگان را می بیند که به او می گوید:شما دیگر نمی خواهد به جبهه بروی به اندازه کافی رفته ای عبدالحسین در جواب می گوید:شما اینجا در آسایش هستید و خبر از آنجا ندارید.ای کاش صد تای ما شهید شوند.ولی افرادی مثل شهید دهنوی و عابدی که واقعا مخلصانه برای این کشور خدمت می کردند شهید نمی شدند اگر ما نرویم چه کسی می خواهد جلوی این دشمنان زبون را بگیرد.