https://shohada.org/fa/shahid/content/253818
شناسه خبر: 253818
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۸:۲۲
تعاون و همکاری
به روایت از عباس افچنگی : یادم می آید به اتفاق محمود بیاری به یک روستایی رفته بودیم جهت جمع آوری کمک های مردمی به جبهه . آقای بیاری جوری با مردم شروع به صحبت کرد با این که آن سال خشکسالی هم بود مردم هر چی داشتند می آوردند بعد ما به محمود گفتیم : آقا محمود تو که قرار نیست خانه مردم را خالی کنی او خندید و گفت : وقتی خودشان می دهند ما چه اصراری داریم بگوئیم نده من نیستم که می گویم بده آن یکی دیگر بهش گفته بده او هم می دهد من فقط دستور دارم که باید بگیرم و ببرم .