https://shohada.org/fa/shahid/content/253822

شناسه خبر: 253822
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۸:۲۲

عشق به ائمه اطهار

به روایت از علی رصا یوسفی : یک شب یا روزی یادم است با محمود بیاری مشهد بودیم با هم به حرم مطهر امام رضا (ع) رفتیم ایشان مداحی هم می کرد ؛ دعای کمیل ، ندبه ، زیارت عاشورا و غیره می خواند . به ایشان گفتیم بیا یک زیارت نامه برای ما بخوان ، ایشان گفت : نه دیگر اینجا ما را به حال خود رها کن ، گفتم: باشد . ایشان رفت و من هم گفتم بروم توی سیر ایشان ببینم چه کار می کند و کجا می رود دیدم در پیش روی مبارک حضرت یک جایی نشست . یک ساعتی در حرم بودیم چشم به ضریح دوخته بود و تا زمانی که بلند شد فقط اشک می ریخت و گریه می کرد.