https://shohada.org/fa/shahid/content/253855
شناسه خبر: 253855
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۸:۲۲
خاطرات بعد از مجروحیت
به روایت از آتکه بیاتی : یادم هست دفعه ی دومی که حسین به مرخصی آمده بود مجروح شده بود او توسط بمب های میکروبی و شیمیایی که عراق در منطقه ی استفاده کرده بود آلوده شده و حدود دو روز بیهوش بوده که همرزمان او فکر می کنند شهید شده است و او را به بیمارستان و سردخانه انتقال می دهند بعد از دو روز که ما برای شناسایی جسد به بیمارستان رفتیم دکتر متوجه شد که پلاستیک روی ایشان عرق کرده است و او را سریعا به سی سی یو انتقال دادند و او بعد از یک هفته خوب شد وقتی به خانه آمده بود به او گفتم خدا یک بار دیگر تو را به من داده است و امکان ندارد بگذارم دوباره به جبهه بروی اما او قبول نکرد و چند روزی طول نکشید که راهی جبهه شد.